Maksaminen & toimitus

1. Tilaus tapahtuu verkkosivuilla Paytrail-maksupalveluntarjoajan kautta:

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

2. Maksettu tuote postitetaan kahden viikon sisällä tilauksesta, jos tuotetta on varastossa. Jos tuotetta ei ole varastossa, myyjä on yhteydessä ostajaan ja ilmoittaa arvioidun uuden toimitusajankohdan (myyjästä riippumattomista syistä tuotteen toimitus saattaa viivästyä, sillä tuotteet tilataan suoraan valmistajalta ja lähetykset saapuvat aina isommissa erissä ympäristöystävällisen tavan mukaisesti).
3. Tilaukset toimitetaan ostajan antamaan osoitteeseen shipit.fi – sivuston lähetyspalveluiden kautta. Ostaja on velvollinen tarkistamaan pakkausta vastaanottaessaan, että pakkaus ei ole vaurioitunut kuljetuksessa. Tällaisessa tapauksessa myyjälle tulee ilmoittaa vahingoittuneesta pakkauksesta välittömästi.
4. Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus, edellyttäen, että tuotepakkaus on avaamaton ja täysin uutta vastaavassa kunnossa. Jos palautettava tuote ei ole avaamaton ja uutta vastaavassa kunnossa, maksua ei palauteta. 
Asiakaspalautus voidaan tehdä kuljetusyrityksestä riippuen shipit.fi -palvelun ohjeiden mukaisesti:  https://www.shipit.fi/palvelut/ohjeet/kayttoohjeet/kauppiaiden-asiakaspalautukset
Asiakas voi olla yhteydessä myyjään verkkosivuston ”Ota Yhteyttä” -lomakkeen kautta, jos asiakaspalautuksesta herää kysymyksiä
 
Tuotteet tulee säilyttää huoneenlämmössä ja auringonvalolta suojattuna. Tuotteet ovat ainoastaan ulkoiseen käyttöön. Säilyvyys on merkitty pakkaukseen.
Shopping Cart